Joy Sport CT-Economic 17"

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Joy Sport CT-Economic 17" op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Leonie76 27-02-2013
Geschreven voor: Joy Sport CT-Economic 17"

Al een keer mee teruggemoeten, lastig want je vervoert zoiets niet heel gemakkelijk in je auto.
Hij maakte in mijn ogen te veel herrie, de riem bleek er niet goed op te liggen (kan door transport natuurlijk gebeuren). Na de reperatie vond ik hem nog best wel wat geluid maken (weet niet of dit normaal is in mijn ogen moet het zachter kunnen maar het is niet hinderlijk).
Nu begint hij echter weer herrie te maken. Baal nu al bij het idee dat ik hem weer uit elkaar moet halen en weg moet brengen en vervolgens weer een tijdje kwijt ben.
Ook brak er ergens een soort van revetje tussenuit, tot op heden weet ik nog niet waar. Dus misschien toch maar weer mee terug.

momollymo 25-01-2014

We zijn nu bijna een jaar verder.
Ben je nog steeds tevreden?

momollymo 27-01-2014

Dank je wel voor je reactie!! Je hebt me overtuigd. En ga hem ook kopen!

Leonie76 26-01-2014

ja ik ben nog steeds tevreden. Ik heb vrij snel een nieuwe gekregen omdat de eerste wel een mankement had, maar goed dat kan altijd een keer.
Ik sta er zo'n 3 a 4 keer per week 45 minuten op en hij doet het prima. Ik heb alleen het idee dat de calorieën teller niet helemaal klopt, althans komt niet overeen met de app die ik gebruik. Maar goed vind ik het ergste niet.